PROJECT
De activiteiten van Jertz liggen behoorlijk ver uiteen. De uitdaging was dus om een naam te vinden, en een merkidentiteit te bouwen die geen expliciete voorrang uitspreekt voor één van de activiteiten, én met de mogelijkheid om in de toekomst op te splitsen, en subbrands toe te voegen.
STRATEGY
DESIGN
APPLY
DETAILS PROJECT
Klant: | Jertz |
Datum: | 22 februari 2021 |
Online: | / |
Jertz is een combinatie van Jeremie (zaakvoerder), en Hertz, de eenheid voor frequentie, die voorkomt in de wereld van zowel elektriciteit, netwerken, en gaming. Het is een abstract woord, die perfect tot zijn recht komt bij de presentatie van alle drie de activiteiten afzonderlijk, zonder enige voorrang te benadrukken.
Jertz plaatst esthetiek op de zelfde hoogte als een perfect werkende installatie. Het biedt zijn klant een extra goed gevoel dat de installatie niet enkel werkt, maar ook begrijpbaar wordt voor de klant zelf. Voor elk project wordt een grondige analyse gemaakt van alle facetten. Op die manier biedt Jertz zijn klant volledige transparantie voor, tijdens en na de werken.