PROJECT

Toen aan het begin van 2020 de coronacrisis uitbrak, en alles stilviel, bleef Leicon niet bij de pakken zitten. Op vier weken tijd werd een volledig afgewerkt product ontwikkeld, de Swimlanes. Om de marktpositie te verstevigen, bouwden we een volledige merkidentiteit, die zowel de recreatieve als competitieve zwemmer zal inspireren.

RESEARCH

DESIGN

APPLY

DETAILS PROJECT

Klant:Leicon
Datum:25 oktober 2021
Online:WWW.LEICON-SWIMLANES.COM

Al van bij het begin sprong Swimlanes in het oog, en kreeg het behoorlijk wat media-aandacht. Het is een op maat gemaakte oplossing met immense mogelijkheden, ontwikkeld door, en vanuit het perspectief van fervente zwemmers. Swimlanes positioneert zich als kwalitatieve, budgetvriendelijke oplossing tussen de goedkope zwembaden en de complexere en duurdere bouwkundige zwembaden, en richt zich op zowel recreatieve als competitieve zwemmers. In dat opzicht bouwden we een huisstijl dat beide doelgroepen zal inspireren, en Swimlanes ook visueel sterk in de markt zal zetten. Swimlanes speelt intussen ook mee op het internationale toneel, door de toevoeging van twee buitenlandse verdelers, én de installatie van een bad van 25 meter bij langeafstandszwemmer Christof Wandratsch (voormalig Europees kampioen Open Water op de 25 km, voormalig wereldkampioen ijszwemmen en snelheidsrecordhouder Kanaalzwemmen).

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial